Městský úřad Třemošná
Sídliště 992
330 11 Třemošná
Finanční odbor
Finanční odbor
Pracovní náplň finančního odboru:
1. Zabezpečuje:
Podklady pro sestavení rozpočtu města na příslušný kalendářní rok a provádění jeho změn během roku v souladu s platnými právními předpisy a sestavení přehledů o plnění rozpočtu za jednotlivá účetní období.
Vedení veškeré účetní agendy města v souladu s platnými právními předpisy a s vnitřními předpisy města.
Vedení mzdové agendy pro zaměstnance města v trvalém nebo časově omezeném pracovním poměru a odměn členům zastupitelstva města.
Výkon státní správy místního poplatku ze psů, výkon správy místního poplatku za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů a provádí kontrolní činnost podle vyhlášky o místních poplatcích včetně exekučního vymáhání nedoplatků.
Evidenci veškerého majetku města a provedení jeho inventarizace.
Styk s peněžními ústavy.
Zpracování měsíčních, pololetních a ročních výkazů pro MF a rozborů hospodaření pro jednání rady a zastupitelstva města.
Zpracování závěrečného účtu města včetně finančního vypořádání ve vztahu ke státnímu rozpočtu, státním fondům, k rozpočtu kraje a jiným rozpočtům a zajišťuje přezkoumání hospodaření města auditorem.
Veřejnoprávní kontrolu příspěvkových organizací zřízených městem v souladu se zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů a veřejnoprávní kontrolu žadatelů a příjemců veřejné finanční podpory z rozpočtu města a plní další úkoly vyplývající z tohoto zákona
Vedení agendy pokladny.
Vedení agendy správy hrobů a jejich evidence.
2. Zpracovává a vede:
Potřebné evidence, statistické výkazy, hlášení a další předepsané evidence pro potřeby města.